Co je Zásilkovna?

Zásilkovna je síť partnerských prodejen a provádzek, na kterých si můžete převzít zboží zakoupené v našem eshopu. 
 

Seznam výdejních míst

Níže naleznete seznam všech poboček is praktickými informacemi o nich.
Tu, na které si zboží proberete si zvolíte až v pokladně, seznam níže má informační charakter.
Vyberte si ze seznamu a informace se automaticky načtou a zobrazí pod ním.
 
Načítání: seznam poboček osobního odběru

 

Jak to probíhá?

Při objednávce v eshopu si vyberte pobočku, kterou máte nejblíž.

Jakmile předáme zboží k přepravě, okamžitě vám Zásilkovna pošlem email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.

Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám Zásilkovna pošle SMS a e-mail s heslemOd této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

 

Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte nám ukazovat občanku, stačí znát heslo.

 

Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě pošlete Zásilkovně odpovědní SMS a lhůtu zdarma prodloužíme až na 21 dní.

Doručené zboží si můžete přímo na pobočce rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat. S reklamací vám po telefonu rád pomůže náš reklamační asistent.

 

Zákaznický servis Zásilkovne

Rádi vám po telefonu poradí s vyzvednutím zásilky nebo například s nalezením pobočky. Linka však není na náš eshop nijak napojena, ohledně zboží či našich služeb Vám neporadí.

Telefon: +420 216 216 516

Provozní doba: Pondělí – Pátek: 08:00 – 18:00