Co je Zásilkovna?
Seznam výdejních míst
Jak to probíhá?
Při objednávce v eshopu si vyberte pobočku, kterou máte nejblíž.
Jakmile předáme zboží k přepravě, okamžitě vám Zásilkovna pošlem email s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.
Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám Zásilkovna pošle SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.
Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte nám ukazovat občanku, stačí znát heslo.
Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, žádný stres: prostě pošlete Zásilkovně odpovědní SMS a lhůtu zdarma prodloužíme až na 21 dní.
Doručené zboží si můžete přímo na pobočce rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat. S reklamací vám po telefonu rád pomůže náš reklamační asistent.
Zákaznický servis Zásilkovne
Rádi vám po telefonu poradí s vyzvednutím zásilky nebo například s nalezením pobočky. Linka však není na náš eshop nijak napojena, ohledně zboží či našich služeb Vám neporadí.
Telefon: +420 216 216 516
Provozní doba: Pondělí – Pátek: 08:00 – 18:00